علی و نوراعلی و نورا، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مامانِ دوقلوهامامانِ دوقلوها28 سالگیت مبارک

علی و نورا دوقلوهای من

علی و نورا ،،،،،،،1399.6.8🎂،،،،،،،، ⏰00:45

مشخص شدن جنسیت دوقلوهای نازم ❤️💙

1399/12/17 10:09
نویسنده : مامان دوقلوها
102 بازدید
اشتراک گذاری


برای غربالگری اول من و بابا و مامانجون رفتیم سونوگرافی
آقاجون هم بعدش اومد
برام فقط این مهم بود که سالم باشید جنسیتتون هرچی که بود شما فسقلی های من بودید. 
منو بابا رفتیم داخل...
دکتر صدای قلب کوچولوت رو برام پخش کرد و گفت دخترِ...
صدای قلبت رو که شنیدم گریه ام گرفت
حالا صدای قلب اون یکی فسقلی....
دکتر گفت این قل پسر...
بابا کلی ذوق کرده بود، منم خیلی خوشحال بودم
و خداروشکر هردو سالم بودید...
از اتاق که اومدیم بیرون
مامان جون و آقاجون منتظرمون بودن
گفتم یه دخمل و یه پسمل داریم

.
.
.
دیگه رسیدیم به قسمت قشنگ خرید سیسمونی
البته ما یکم عجول بودیم و خوش ذوق
یسری خرید هارو کرده بودیم.😁
.
.
.

#ماشالله_لا_حول_و_لا_قوة_الا_بالله_العلی_العظیم

پسندها (3)

نظرات (0)