علی و نوراعلی و نورا، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامانِ دوقلوهامامانِ دوقلوها، تا این لحظه: 27 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

علی و نورا دوقلوهای من

علی و نورا ،،،،،،،1399.6.8🎂،،،،،،،، ⏰00:45

سه ماهگی دوقلوهای من و آستارا رفتن😍😁

1399/12/18 11:44
نویسنده : مامان دوقلوها
63 بازدید
اشتراک گذاری


سه ماهگی کوچولوهای من...
مامان جون و آقاجون که رفتن آستارا
نگهداری ازتون یکمی برای من و بابا مشکل شد...
آخه خودم هنوز کامل خوب نشدم...
درنتیجه ما رفتیم آستارا
سه ماهگی تون رو خونه آقاجون و مامان جون بودیم با دایی و زندایی
ماشاالله بزرگ شدید کارهای، جدید می کنید.
.
.
لثه هاتون به خارش افتاده و آب دهن میدید
علی کوچولو شب ها پیش مامانجون می‌خوابه و نورا کوچولو پیش ما...
آخه با صدای گریه همدیگه بیدار میشید،
علی جون با دایی فوتبال میبینه... خداکنه پرسپولیسی نشه

نورا جون هم قرارِ یه رووووزی با زندایی بره آرایشگاه
.
.
.
#ماشالله_لا_حول_و_لا_قوة_الا_بالله_العلی_العظیم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)