علی و نوراعلی و نورا، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامانِ دوقلوهامامانِ دوقلوها، تا این لحظه: 27 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

علی و نورا دوقلوهای من

علی و نورا ،،،،،،،1399.6.8🎂،،،،،،،، ⏰00:45

یک ماهگی دوقلوهای من ❤️💙

1399/12/18 11:27
نویسنده : مامان دوقلوها
62 بازدید
اشتراک گذاری


نخودچی های من...
شما یک ماهه شدید
اين يک ماه هم برای من سخت بود
هم شما...
خداروشکر که حالا کنارتونم
.
.
.
شما خیلی کوچولوهستید
تو بغلم گم میشید...
من باشما آرامش میگیرم، شما با من...
دوتا تون دل درد دارید و گاهی خیلی بی قراری میکنید...
دکتر گفت تا پایان 100 روزگی تون این کولیک همراه شماست...
علی کوچولو کامل خودت رو حالت پرانتز میکنی و مدام سقف رو نگاه میکنی...شبهاگاهی تا ساعت 2_3 بیداری😁

نورا جانم تو ساکتی و آروم به پشت میخوابی، خوابت کم شده و صبح زود بیدار میشی اما شب ها راحت میخوابی😘


.
.
این روزها میگذره و من فقط از بودنتون لذت میبرم
.
.

#ماشاالله_لاحول_و_لاقوه_الا_باالله_العلی_العظیم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)