علی و نوراعلی و نورا، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مامانِ دوقلوهامامانِ دوقلوها، تا این لحظه: 27 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

علی و نورا دوقلوهای من

علی و نورا ،،،،،،،1399.6.8🎂،،،،،،،، ⏰00:45

8ماهگی دوقلوهای ناز من 💕

1400/2/9 11:28
نویسنده : مامان دوقلوها
151 بازدید
اشتراک گذاری



دردونه های من
هشت ماه از اون شبی که خدا شما دوتا فرشته رو به من و بابا هدیه داد میگذره
از همون شب با خودتون عشق آوردید.
لحظه به لحظه زندگی مارو معنی دادید

از خدا ممنونم که بهم فرصت مادر شدن داد
فرصت با شما بودن...

این روز ها سرگرم و دلخوشم به کارهایی ک یاد میگیرید و توانایی هایی که هر روز بیشتر از دیروز در شما شکوفا میشه
و خدا میدونه عاشق تک تک دقایقی هستم که کنار شما و بابا هاشم می گذرونم
.
.
.
.

#ماشاالله_لاحول_و_لاقوه_الا_باالله_العلی_العظیم
#دوقلوهای_دوست_داشتنی_من
#دوقلوهای_من
#علی
#نورا

پسندها (4)

نظرات (0)