علی و نوراعلی و نورا، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مامانِ دوقلوهامامانِ دوقلوها28 سالگیت مبارک

علی و نورا دوقلوهای من

علی و نورا ،،،،،،،1399.6.8🎂،،،،،،،، ⏰00:45

7 ماهگی دوقلوهای نازم 💕

1400/1/9 21:29
نویسنده : مامان دوقلوها
406 بازدید
اشتراک گذاری




خدا
وقتی تو را آفرید
به احسن الحال من فکر میکرد
به این که چطور
یک? نفر را آنقدر خوشبخت کند
که هر روزش عید باشد
خدا تو را باعث
هر بهار من آفرید
باعث هزارسال شکوفه دادنم ...
دوقلوهای ناز من هفت ماهگی تون مبارک
.
.
.
.
.
فسقلی ها بزرگ شدید حالا هردوتاتون دندون دارید
سینه خیز میرید
بلند میخندید
خودتونو لوس میکنید تا بغلتون کنیم
نورا جونم وقتی هه هه صدام میزنی، زُل میزنی تو چشمام و میخندی دلم برات ضعف میره
علی کوچولوی من، با نگاهت، خنده هات، اینکه تو بغلم با لالایی هام آروم میشی برام خودِعشقه.

خداروشکر بابت شما فسقلی ها.
.
.
.

#دوقلوهای_دوست_داشتنی_من
#دوقلوهای_من
#علی
#نورا
#ماشاالله_لاحول_و_لاقوه_الا_باالله_العلی_العظیم
#الحمدلله
#آستارا
#عید
#نوروز۱۴۰۰
#اکسپلور
پسندها (1)

نظرات (1)

آبجی مهناآبجی مهنا
9 فروردین 00 21:32
وای چه عکس های قشنگی 😍
۷ ماهگی شون مبارک 🌹
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارید ❤️❤️