علی و نوراعلی و نورا، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
مامانِ دوقلوهامامانِ دوقلوها، تا این لحظه: 27 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

علی و نورا دوقلوهای من

علی و نورا ،،،،،،،1399.6.8🎂،،،،،،،، ⏰00:45

شش ماهگی دوقلوهای نازم 💙❤️

1399/12/18 15:35
نویسنده : مامان دوقلوها
119 بازدید
اشتراک گذاری


️‍

اگه قبلا بهم می گفتن یکی میاد تو زندگیت که باعث میشه خودتو فراموش کنی، باورم نمی‌شد!

ولی الان شش ماهه که شما دوتا فسقلی شدید همه زندگیه من....

شش ماه مثل چشم برهم زدنی گذشت...
حالا صدای خنده هاتون توی خونه میپیچه...
حالا شروع کردید به غذا خوردن
بهتون انواع پوره و سوپ میدم
ولی از همه بیشتر بيسکوئيت مادر و پوره سیب زمینی دوست دارید




من و بابا آرزومونه تا همیشه بخندید و شاد باشید.
.
.
.

#دوقلوهای_دوست_داشتنی_من
#دوقلوهای_من
#علی
#نورا
#شش_ماهگی
#ماشالله_لا_حول_و_لا_قوة_الا_بالله_العلی_العظیم
#الحمدلله
#قم
شش ماهگی دوقلوهای نازم
پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آبجی مهناآبجی مهنا
19 اسفند 99 12:04
به به ، به این مامان باسلیقه😍
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی عزیزم ❤️